Voisitko olla riippuvainen nettideittailusta? – tässä 5 varoitusmerkkiä
Online-deittailusta on tullut suosittua ja joillekin ainoa oikea tapa tavata on tehdä se netin kautta.
Nettideittailu voi olla hauskaa, eikä siinä ole mitään väärää, mutta kannattaa pitää huolta, että siitä ei tule liian riippuvaiseksi. Tässä alla on merkkejä, jotka viittaavat siihen. Tarkista lista, että saat selville, ettet ole liian riippuvainen online-deittailusta.
5 merkkiä siitä, että olet liian riippuvainen nettideittailusta:
- Käytät jokaisen vapaan hetkesi online-treffiprofiilisi tarkistamiseen.
- Vietät yhä vähemmän aikaa ystäviesi kanssa, koska olet liimautunut puhelimeesi ja online-sovellukseen.
- Yrität jatkuvasti löytää netin avulla uutta kumppania.
- Et nauti elämästäsi sellaisenaan, vaan yrität saada tehtyä elämästäsi parempaa online-treffailun avulla.
- Puhut jatkuvasti online-treffailusta etkä tunnu puhuvan ystäviesikään kanssa juuri muusta, kun näet heitä.
Muista, että voit tavat uusia ihmisiä ja mahdollisen tulevan kumppanisi myös netin ulkopuolella. Niin voi käydä, jos esimerkiksi aloitat uuden harrastuksen menet jollekin kurssille tai teet jotain, jossa menet oikeasti jonnekin paikan päälle, jossa on muita ihmisiä.
Lähde: All Women Stalk
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- He ovat parhaita aviomiehiä – etsi hänet näiden 4 joukosta
- Feissarimokat: Kuka on tämän villin naisen lapsen isä?
- Älä laita näitä 5 väriä päälle ensitreffeille
- Nämä 9 tekoa elvyttävät suhteesi
- 10 merkkiä siitä, että jäät lopulta yksin
- Mistä keitosta pidät? – vastaus kertoi hänelle paljon
- Feissarimokat: Puhelinmyyjä ahdisteli naista – uskomaton jankkaus treffeille
- Karmeat treffit – mies kantoi mukanaan outoa valokuvaa
- Mies paljastaa itsestään vain huonot asiat
- FM: Susanna avautuu ikimuistoisista treffeistä – ”Ei tavattu toista kertaa”
- Feissarimokat: ”Apua, mieheni paskoo usein housuun. Onko tämä normaalia?”
- FM: Susanna avautuu ikimuistoisista treffeistä – ”Ei tavattu toista kertaa”
- Feissarimokat: Tässä suhteessa pitäisi keskustella ja äkkiä!
- Feissarimokat: Hän jätti puolisonsa leikkeleen takia
- Siiri myy häämekkoa – uusi mieskin kelpaisi
- Feissarimokat: Nainen onnittelee Anttia – puoliso suuttuu
- Feissarimokat: Oletko sinä tavannut tätä kutituskabaajaa?
- Feissarimokat: Hekö ovat Tinderin pahimmat miehet?
- Feissarimokat: Mummojen antamia parisuhdeneuvoja – älä käytä!
- Feissarimokat: Kengät pilaa treffit jo ennen kuin päästään vauhtiin